Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Srpen 6 22:48:48 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 6.8.2008 od azehw:

> No to chci vidět: "V případě, že se vyskytnou případy, kdy došlo k
> neoprávněnému oslovení, bude Česká televize požadovat od advokátní
> kanceláře okamžitou nápravu formou omluvy. "

Podle me to bylo domluvene. Je to i logicke. Proc by to advokat delal
na vlastni pest? Naopak, jiste dostal dost dobre zaplaceno jak na
naklady, tak na to riziko, ze bude mit pruser. Protoze Ceska televize
prece nemuze byt za toho zleho. Tak se od toho jakoby distancovala.

Myslim, ze to navic je takhle udelane jako "bu bu bu", holt nekdo
zaplati. Uz pri nachytani nekolika lidi se vrati naklady na rozeslani,
pak uz vydelava televize i advokat.

Docela zajimava by byla informace, kdo to zaplatil Postservisu, jestli
ten advokat nebo primo Ceska televize. Ale je to vicemene jedno.

Mimochodem, jestli ma nekdo medialni paky, tak by stalo za to jim
sdelit, ze tady Ceska televize pekne lze:

https://tvp.ceskatelevize.cz/poplatky/faq.php?id=07

Zakon totiz mluvi uplne jinak. Ze kdo nema provozovnu, kde by to delal
(vyroba, opravy, prodej televiznich prijimacu) nemusi zadny poplatek
platit. Je vazne neuveritelne, co si televize muze dovolit.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz