Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Středa Srpen 6 09:52:44 CEST 2008

Tak a uz jsem to dostal take. Paradoxne domu, kde nebydlim, jen jsem
hlaseny u rodicu. Ti poplatky plati. Ja mam zivnostak na spravu
pocitacovych siti, takze to ma k televizim daleko.

Jeste cekam, ze to prijde do firmy, papir uz byl vcera ve schrance -
firma ma nakup, prodej, sw. vyvoj ... televize opet ne ....

Myslite, ze bychom se mohli spojit do vetsiho uskupeni postizenych a
podat nejakou hromadnou zalobu?

Oja