poradite s diskom? bolo: Odesel mi disk.

iko iko@kamarad.cz
Středa Srpen 6 09:16:04 CEST 2008

Zdravim...

ked je tu uz rec o transiloch a diskoch... neviete mi prosim poradit, co
z toho by mohol byt transil? klakol mi disk uz davno, skratovana 12V
vetva ale neviem to tam identifikovat. fotky su tu:
http://picasaweb.google.com/clovek/DiskTelefon

diky... iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises