Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Zdenek zdej@atlas.cz
Středa Srpen 6 08:07:51 CEST 2008

Prave ty penize a zabity cas me stvou. CT zaplati pravnika z nasich
dani/poplatku a nas to bude stat dalsi penize/cas mu volat, odepisovat,
platit sveho pravnika...

Zatimco na ZL mam "Vyroba a opravy el. stroju a pristroju", tak na Ares
z toho udelali "Opravy výrobků pro osobní potřebu a převážně pro
domácnost". Takze se muzu taky tesit na dopis. :-(

Zdenek