Re: Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Srpen 6 06:37:30 CEST 2008

A co takhle vycislit naklady ktere tim tem nepravem obeslanym vznikly
- pokud je to dopis do vlastnich rukou tak obvykle cesta na postu
(usly cas + naklady na taxi), napsani doporuceneho dopisu ve kterem
pana advokata posilate jeste dal nez do haje, cena papiru, obalky,
postovneho, cesta na postu s doporucenym dopisem
(usly cas + naklady na taxi), prirazka za rezii a predlozit to panu advokatovi
k proplaceni. Zrejme je vas vic a panu advokatovi by se to asi dost prodrazilo.

Nedavno jsem dostal z Bohemische Sparkasse dopis do vlastnich rukou.
Byl v nem nejaky pin. Tak jsem se zajimal proc mi to posilaji, cesta do sporitelny,
zjistil jsem ze mne vyhodnotili jako dobreho klienta, zjistili, ze u nich jeste nejsem
zadluzen a ackoliv jsem si nic neobjednal, sami mi vystavili nejakou kartu, ktera
mi umozni si ten dluh udelat.
Tak jsem je poslal kamsi, ale ty dve zbytecne cesty mi nikdo neuhradi.