Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Vláda Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Úterý Srpen 5 23:17:06 CEST 2008

Ve firme jsme už 2x rešili následující problém. Rádio ve firme nemáme, tak z
nej taky neplatíme. Pro rozhlas deláme hodiny, z kterých vysílají casové
znamení. Poslali objednávku, poslali jsme jim hodiny a fakturu. Fakturu
dostal ten "správný" úredník, zkontroloval že naše firma nemá prihlášené
rádio. Prý fakturu nemohou zaplatit pokud nebudeme rádne platit (a vymysleli
si i nejakou dobu nazpátek + penále). Kolegu to náležite rozzurilo a zacal
telefonovat. Rekli že pokud rádio nemáme, stací když dáme cestné prohlášení
že ho nemáme. Asi za rok udelali to samé - opet nakonec chteli cestné
prohlášení že stále ješte rádio nemáme.
Andel

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Rybarik" <rybarik@xtech.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 05, 2008 5:29 PM
Subject: Re: Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT
poplatky!!!

kedysi bolo nieco podobne aj na slovensku ako novinka, sice ze kazdy
podnikatel musi automaticky platit za TV a rozhlas, lebo je jasne, ze TV
a rozhlas potrebuje pri praci. Bolo to samozrejme formulovane uplne
velkolepo, ale takyto bol suhrn. A ze kto nepouziva, ma poslat notarom
potvrdene prehlasenie. Po pol roku doslo mne aj otcovi (mame na zivnosti
adresu doma), ze neplatime a pokuty a vsetko mozne. Tak som im odpisal,
ze platit nebudeme, pretoze TV ani rozhlas nepouzivame pri svojej
cinnosti. A ze keby sme chceli, asi by sme sa prihlasili.
Viem, ze to nesedi uplne na Vas pripad, ale da sa to aj takto... Vy to
mate o nieco jednoduchsie, kedze viete dokazat, ze ide o opravy a vy ich
naozaj neopravujete... A tym, ze ma doklady uz naozaj ide o zastrasovanie...

Jaro