Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Srpen 5 21:33:29 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 5.8.2008 od Petr Zahradnik:

> (5) Poplatník, který je právnickou osobou nebo fyzickou osobou, která
> je podnikatelem13) a v rámci podnikání vyrábí, opravuje nebo prodává
> rozhlasové nebo televizní přijímače, neplatí rozhlasový nebo televizní
> poplatek z těchto rozhlasových nebo televizních přijímačů; má-li
> taková osoba provozovny určené k výkonu této činnosti, platí
> rozhlasový nebo televizní poplatek z počtu rozhlasových nebo
> televizních přijímačů, který odpovídá počtu těchto provozoven. Tím
> není dotčena povinnost platit poplatky podle odstavců 1 až 4.

Mimochodem, koukam, ze si to soudruzi Ceske televize lehce priohnuli:

https://tvp.ceskatelevize.cz/poplatky/faq.php?id=07

Pisou toto:

Podnikatelé, kteří v rámci podnikání vyrábí, opravují nebo prodávají
televizní přijímače, platí televizní poplatek z jednoho televizního
přijímače. Má-li taková osoba vedlejší provozovny, platí zároveň
televizní poplatek z takového počtu televizních přijímačů, kolik má
vedlejších provozoven.

Nejsem pravnik, ale jaksi mi pripada, ze to rozhodne neni pravda. V
zakone je napsano, ze podnikatel, ktery vyrabi/opravuje/prodava
televize, neplati zadne poplatky z tech televizi, ale plati tolik
poplatku, kolik ma provozoven urcenych k teto cinnosti - pokud ovsem
nejake ma. A soudruzi si to na webu vysvetluji tak, ze plati vzdy
alespon jeden.

Ale neni se co divit. Kolik penez si ukradnou, tolik si pak muzou
rozdelit.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem