Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Úterý Srpen 5 19:51:49 CEST 2008

a pouzivate ke svemu podnikani pocitace pripojene k internetu ? Pak je z
nich potencialni televizni prijimac, nebot CT streamuje sve porady na
netu. tak mozna sikovneho pravnika napadlo obeslat vsechny firmy, u
kterych mu pripadlo, ze asi museji k praci mit kompl s inetem :)

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz