Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Srpen 5 17:28:00 CEST 2008

Poslete milého pravnika do pr..le s tim, ze jako podnikatel zadny televizní
a rozhlasovy prijimac nevlastnite a jejich vyrobou, opravami ani prodejem se
nazabivate, nasledne mu poslete dopis ktetem po mem budete chtit 10.000 za
psychickou ujmu, dalsi peníze za pravni rozbor, dalsi za to, ze jste si ty
jeho blaboly musel na postu a musel si s nim dopisovat, pak hodte jeho
adresu do konference ja mu take neco napisi, tyhle zm..y a voh..ty primo
miluju.

Pokud jde o clena advokatni komory doporucuji rovnez upozornit tuto na
poruseni advokatniho etickeho kodexu a zvazil zalobu za vidirani.
	(1) Kdo jiného násilím, pohrůžkou násilí nebo pohrůžkou jiné těžké
újmy nutí, aby něco konal, opominul nebo trpěl, bude potrestán odnětím
svobody až na tři léta.

Nejucinejsi vsak je si ho najit a rozbit mu ....