Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Srpen 5 17:01:43 CEST 2008

Ano pisou "tucne", ze jako podnikatel ktery VYRABI, OPRAVUJE NEBO
PRODAVA  televizni prijimace jsem povinen platit poplatek za TV z kazde
provozovny.

Dale pise, ze ma podklady z nichz vyplyva, ze jej nemam radne prihlaseny
a tudiz, ze jsem svine a neplatim CT poplatky.

No jsem zvedavy jak s tim nalozim (ma nekdo nejake napady) - nicmene dle
ZL nesmim televize opravovat protoze ty snad nejsou v oblasti bezpecneho
napeti. ;-)

Navic by mi museli prokazat, ze jsem dle ucetnictvi televizi do opravy
prijal. A take by me to museli naucit - na telivizi vim akorat ze to ma
antenu a jsou v tom ruzne desky, ktere z anteny udelaji na obrazovce
treba Jilkovou.

Dle meho to zkousi kdo se chytne a zaplati.

Radek Vicek