OT: Uradnici, osveta a digitalne odpadove hospodarstvo, Was: Open office

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Srpen 5 14:47:10 CEST 2008

Jojo, presne. Jenze dneska to nikomu nevadi, linky jsou uz rychle i v
zapadlych koncinach. Ale tyhle veci se stavaly od doby, kdy jsme meli
vytacene spojeni (pozdeji ADSL) a pak to lezlo i do penez. Stahnete mail
3MB a zjistite ze je k nicemu. Z toho jsem rostl ...

Martin Hanek