Open office

Peter Bosnak lajost@zoznam.sk
Úterý Srpen 5 14:39:01 CEST 2008

Používam Windows od verzie 3.0 a predtým DOS.Nie že by som považoval
okná za niečo super ale preto,že nič iné na obzore nie je.Nerád by som
do toho zaťahoval Linux.Občas nejaké problémy naskočili ale to sa dalo
vyriešiť.Ale ak zistím,že okamžite po odinštalácii nejakého programu sa
znehodnotí niekoľko GB priestoru na HD,ktoré som predtým bežne
používal,tak asi čo mám podozrievať ? Zrovna v tom momente mi tam skočil
nejaký vírus,keď s vírusmi nemám žiadne problémy,lebo sa snažím dávať si
bacha a mám aktuálny antivírus ? Odinštaloval a nainštaloval som stovky
programov bez zvláštnych problémov (neodmazané súbory).Nepísal by
som,keby išlo o "obyčajné" hovadinky ale toto sa mi zdalo predsa už
príliš.Zvlášť tie pdf súbory.

                                                      Peter