Osvedceny obvod na nabijeni LiON

Jaroslav Rybarik rybarik@xtech.sk
Pondělí Srpen 4 16:58:17 CEST 2008

Ja som tiez pred nedavnom robil nabijaci obvod pre jedno zariadenie,
pripojitelne k USB, takze som isiel cestou nabijacich obvodov od
Microchipu aj Maxim. Prvy som skusal Microchip, neviem, ktory to bol,
interny FET, prud nasaveny asi na 200mA a nechcelo to ani za nic
nabijat. Potom som skusil ten Max1811, to iste. Obidva zrazili napatie
na USB porte na 3,5 volta a nenabijali. Ked som tomu MAXu dal externy
zdroj (nejaky adapter 7V/500mA), nabijal jak o zivot, vyskusal som aj
jeho rezim regulacie teplotou cipu. Inac je to katalogove zapojenie,
hovoril som si, ze vyskusam s poriadnym zdrojom aj ten MC.... ale k tomu
som sa nedostal...
Takze moj poznatok, nabijanie z USB je nemozne (ani na 100mA), ale inac
ten MAX1811 funguje urcite.

Jaro