Elektronkvy zesilovac

Bitovod hw@prelude.cz
Neděle Srpen 3 22:36:49 CEST 2008

No vidite, materialu mate, tak ja nevim, co tu porad resite :)  Akorat by to
chtelo nejakou slusnou poslechovou mistnost, asi tak Strahovsky stadion a
dobre odhlucnit, tam jsou ti sousedi desne neprejici :)

Pavel Kutina

P.S.: Jestli jsou to tyhle: http://www.russiantubes.com/prop.php?t=8&p=130,
tak by tomu zesilovaci vyslovene slusely...

----- Original Message -----
From: "aze" <azehw@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, August 03, 2008 10:11 PM
Subject: Re: Elektronkvy zesilovac

:)

Ja to chci spis na paradu nebo jen tak pro radost, nejsem fanatik co kupuje
kabely Cinch za 5000. Jaxem psal, ty AZ4 by tam svitily jen pro paradu, jsou
pekne, usmernovac by byl s diodama, mozna jeste nejaky pekne svitici
doutnavkovy stabilizator a mrkajici EM84..
Myslim ze na zvuku stejne poznam houby s voctem ale ten dobry pocit a pohled
na svitici vlakna....Mozna by stacilo osadit lampy a zapojit jim jenom
zhaveni a nechat zapojeny tranzistorovy zesilovac :)) Myslim ze Revox B750
nenavrhovali diletanti a podle meho ucha hraje docela slusne.
V jinem vlaknu byla rec o prikonech zesilovacu - pro zajimavost jsem na nej
pripoji wattmetr a v klidu si vezme 45-50W. Jmenovity vykon to ma nejakych
2x neco pres 100W.
Jako kluk jsi pamatuji TV Tesla 4001, tam krasne svitily AZ12 a 6L50 a
spousta 6F32...
Jeste tady mam 2x GMI90, kdo zna. vi, ze jsou to poradne "lampy". 4 katody,
zhaveni 24V cca 7A... ale pro zes asi malo vhodne.Dve paralelne spinaly
proud pro magnetron radaru s pulznim vykonem 800 kW....
AZE

Hezky vecer,

    trebas GES ma pro elektronkove zesilovace kde co. I ta trafa pro
dvojcinne konce. Je to ale docela draha sranda, inu neco za neco.

    Nekde jsem cetla, ze elektronkovy usmernovac je poznat na vyslednem
zvuku. Docela jsem se divila, ale jeden kamarad rikal, ze to je pravda.
Protoze ten usmernovac ma veliky vnitrni odpor a tak to pri spickovem
zatizeni opravdu poznat je. Drive se s tim bojovalo co to slo, dneska se
to povazuje za "plus pro elektronkovy zvuk". Stejne tomu neverim, ze
dobry elektronkovy zesilovac je lepsi nez stejne dobry tranzistorovy.
Ale co se tyce "hezkosti" tak to elektronky vyhravaji na cele care (tedy
u mne) :-)

Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz