Elektronkvy zesilovac

aze azehw@volny.cz
Neděle Srpen 3 19:56:39 CEST 2008

Uz delsi dobu se chystam postavit nejaky elektronkovy zesilovac, prohrabal
jsem krabice a znovuobjevil ty sklenene poklady. Zabyval se tim nekdo zde?
Moje predstava je dvojcinny konec a 2x2 neco a ted nevim co. Myslim neco aby
se z toho vytahlo cca 2x50-100W. Mam tady PL509, EC360, 6L50, 6P36S, EM84 a
dalsi male (6F32, ECC), i dve nove AZ4. Ty posledni vidim jen jako svitici
dekoraci. Nejvetsi problem asi budou vystupni trafa, ale mam tady 2
"rozhlasove" zesilovace 100W s KD503 a trafy na 100V, ta by se asi dala
previnout. Nejake patice ma GES. Neni to otazka zitrka, ale spis "zimnich
veceru". Mate nejake zkusenosti a tipy? Vim ze jsou ruzna jina fora, ale
proc chodit k cizim... par jsem jich prosel, jeden chvali PL509, druhy
tvrdi, ze je to ulet.... Frantiska Hlavu bych nechal nakonec.
Mate nejaky tip, kde by se dala koupit vystupni trafa a jine propriety?
Nechci to resit formou koupit dva zesilovace Tesla.
AZE