OT: Mycka nadobi

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Srpen 3 17:58:51 CEST 2008

Nez koupite nove cerpadlo, tak to rozhodne zkuste rozdelat. Muze byt
uvolnena vrtulka, muze byt znecistene telso cerpadla, mohlo se neco namotat
na vrtulku, pricpat sani atd. atd.
  Ja jsem mesic a pul bojoval s prackou, kde byl podobny problem, zniceho
nic necerpalo cerpadlo. Nejjednodussi bylo zdrbat manzelku, ze necisti
filtr. Kdyz to nepomohlo, tak jsem to rozdelal a vycistil sam. Bylo to v
poradku, do dalsiho prani, proste dvakrat to vycerpalo, dvakrat ne. Uz jsem
silel, nakonec jsem cerpadlo vymontoval, rozdelal, vycistil, zase to jednou
fungovalo a pak zase ucpane. Zkratim to, v trubce sani byla dvoukoruna
ceska, proste tam jen tak lezela a kdyz se ji chtelo fungovala jako dokonala
zpetna klapka. A ja blb si ji celou tu dobu nevsiml! Jak se dostala za filtr
je mi dodneska zahadou, tedy pokud verim manzelce, ze pracku bez fitru
nepustila :o))).

Vladimir

Zacala mne zlobit mycka nadobi (Zanussi DWS 684).
Problem je IMHO v tom, ze cerpadlo nedokaze vycerpat vodu
z mycky do odpadu ktery je ve vysi cca 70cm nad podlahou
(drive to nekolik let fungovalo bez problemu)..
Pokud odpadovou trubku dam do lavoru nize, mycka funguje.
Mycka i odpadova trubka je cista.

Nevite nekdo, proc najednou cerpadlo ztratilo vykon?