Domaci automatizace - INELS

Sobota Srpen 2 16:35:48 CEST 2008

Jen k tomu řízení bodovek - předpokládám že jde o halogenky. Na halogenkách
se mi líbí přirozená barva světla (na rozdíl od zářivek), v obyváku je mám i
v kouličkách lustru. Řízení halogenek mi nesmí do baráku - černají a jde do
háje i ta barva světla. Od toho mám lustr (5x20W) a další dvě menší světla
(50 a 35W) na krajích místnosti (jedno namířené šikmo na strop, druhé se
míří dle potřeby třeba na čtení) abych si rozsvítil co potřebuju. Pokud už
se bez toho řízení neobejdete, co vám vadí na řízení fázovým posuvem? Pokud
je symetrické, žárovka bliká na 100 Hz úplně stejně jako při přímém napájení
z trafa. Jednak ten kmitočet neztíhá a ani oko ho nemá šanci při tom malém
zvlnění jasu zjistit.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Slavomir Skopalik" <skopalik@elektlabs.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, August 02, 2008 12:07 PM
Subject: Domaci automatizace - INELS

Dobry den,
mate nekdo zkusenosti s
http://www.inels.com/cz-inels/index-inels.htm ?

Jedna se mi hlavne o moznosti programovani,
dale pak, jak funguje ten jejich stmivac
(jestli je tam rizeni jen fazovym posunem,
tak to pro bodovky asi nebude to prave),
zda se daji jejich periferi pripojit k necemu
normalnimu a posobne.

Celkove, ma to nekdo doma?

Eventualne bych uvital cenik (je jen na vyzadani
a to vzdy konci spamem).

Diky Slavek