robopes

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Srpen 2 00:41:02 CEST 2008

 2.8.2008, 0:24:58
dobry vecer

mate pravdu v tom ze program se do MCU pouze nasype, otazka zni jak ?
ATmega128 (pokud jsem to dobre pochopil) jde programovat 3-mi zpusoby.
1. "softwarove" pomoci boot-loaderu, ale vami uvadeni manual tuto
moznost nezminuje, je tedy mozne ze v teto aplikaci neni
vyuzivana/povolena
2. "hardwarove" paralelne, opet neni zmineno v manualu, ani na to neni
na desce konektor
3. "hardwarove" pres ISP, jen tato moznost je v manualu zminena,
potrebujete k tomu ovsem programator ** ktery soucasti desky urcite
neni.

** alespon typu "hrdzavy klinec" - (c)wek

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz