OT: Dynamicke DNS

Jaroslav Rybarik rybarik@xtech.sk
Pátek Srpen 1 15:32:23 CEST 2008

Ak je klient dobre nastaveny a pravidelne updatuje IP, tak nechodia ani
tie maily raz za mesiac, tie dojdu, len ked sa za mesiac klient program
(skript) nepripojil ani raz.

Tiez by som videl riesenie cez takehoto poskytovatela DNS zaznamu.
Nastavit skript trebars na 5 minut a vypadok domeny nebude dlhsi, nez
tento interval v pripade, ze sa jedna linka odpoji...

Jaro