OT: Dynamicke DNS

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Srpen 1 15:12:58 CEST 2008

Ano DNS zaznam ma platnost vetsinou 24h zalezi jak to mate nastaveno u
registratora - da se to zmenit. Nicmene to by resila prave nejaka
verejna sluzba (nejaky predskokan) smerovani - nasmeroval bych tam DNS a
pokud by zjistila, ze to na jedne IP nezije tak by to smerovala na
druhou. Pak je to uz uplne jedno a na DNS nezalezi.

Presun serveru do housingu nechci ze dvou duvodu - potrebuji na ten
stroj rychlou konektivitu z LAN - i ten 1Gbps se mi uz zda malo. ;-)
Druhym duvodem je cena - sice hostuji na serveru dve cizi domeny, ale
vicemene z kamaradstvi - platit 1000 a vic Kc za umisteni kdovikde se mi
nechce - zvlast pokud mam uz ty dve linky zavedeny.

Radek Vicek