Vysokorychlostni snimaci cip

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Srpen 1 13:13:22 CEST 2008

Mohl by někdo z přítomných majitelů Casio EXILIM F1:
- odšroubovat objektiv a kouknout se na označení snímacího čipu?
- nebo, došlo-li k destrukci foťáku, s přežitím čipu, tento prodat?
:-)

Není to sice ještě ono (při 600 FPS má již jen 192 řádků), ale na první
pokusy by to stačit mohlo.

PH

From: "Kubat Tomas" <tomas_k@comap.cz>
casio ted dela rychlej fotak, tak mozna patrat timhle smerem ..
tomik.

From: Pavel Hudecek
Zatím marně hledám nějaký obrazový snímací čip (je mi celkem jedno, zda CCD,
nebo CMOS) vhodný pro vysokorychlostní kamery.

Požadované parametry:

nejméně 250 FPS při rozlišení >1280x960
nad 1000 FPS při alespoň 512x384
velikost pixelu 4 mikrometry a více

kdyby bylo o hodně víc FPS a cena se přesto vešla do řekněme 30 kKč, také
bych neprotestoval:-)

Líbilo by se mi něco jako dělal před časem Atmel: CCD s paralelním vyčítáním
několika zónami. Ale na jejich webu jsem už o CCD nenašel nic.