Re: Náhrada CCFL páskem LED

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Duben 30 13:43:04 CEST 2008

2008/4/30 Milan Horák <konference@stranger.name>:
> Děkuji všem za rady, ale po té, co jsem zjistil, že síťovka do USB stojí
>  skoro šest stovek, jsem ho hodil na Aukro a bude.
>  Ať se s tím potrápí někdo jiný :-)

Síťovka do PCMCIA stojí 4 stovky ;) Použitá samozřejmě míň a je lepší
použít PCMCIA než si zaplácnout USB port (kterejch tyhle starý noťasy
nemaj zrovna mnoho, někdy jen jeden, jako ten můj). Jo, prošla mi
rukama i PCMCIA síťovka, která sice zabrala dvě pozice (měla dvojitou
výšku), ale zato pak z noťasu nic nečouhalo. Ten konektor ale nabyl
plnohodnotnej co do mechanickýho provedení, takže se s tím muselo
zacházet trošku opatrně.

Každopádně jak už jsem psal, je lepší se ho zbavit a když si k
utrženým chechtákům něco přidáte, můžete si koupit starší notebook i s
nějakou zárukou ;)

P.K.