OT: poradi hledani programatoru, bylo: Re: OT: Kniha o VisualBasicku

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Duben 30 13:09:23 CEST 2008

Ahoj,

vdaka za vysvetlenie. Ja sa snazim vzdy si najprv vsetko napisat na papier a
nakreslit si obrazky s vyvojovymi diagramami. Prepisat ich do konkretneho
jazyka je potom uz len hracka, ale niektore jazyky by som uz nechcel, napr.
klasicky Basic.

A k Tvojej druhej poznamke, tak to som rad, ze som zatial robil len tie
mikrokontrolery... Pamatat si gigabyte kodu je aj na mna dost.

A.

Si žena? A chceš vedieť všetko?
http://www.lesk.sk