[OT] Redukcni tubus na fotak Canon

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Duben 30 11:44:57 CEST 2008

To je naprosta pravda a to jak o foto, tak o kamere.

Díky, no neni důležitý, co má člověk v ruce a kolik to stálo, ale kdo
to v těch prackách drží ;) Některý lidi jsou schopný vyfotit portrét
tak, že tam chybí půlka hlavy.

>  Omezeni objektivu a kresby je znat, ale to od teto tridy nelze ani
>  ocekavat.

Já to nepoznám ;)

>  A dekuji za pohled na ty fotky amerik na zaver. Moc hezke. Hlavne ten
>  cerveny Crysler, jen u te druhe fotky trochu lepsi kompozice :-)

Lidi nevadi, i s nimi se da udelat u techto aut dobre foto. Vadi ten blinkr
toho stribrneho auta vedle.
Není zač. To myslíte ty lidi kolem? No porád se tam někdo motal, jako
by nikdy neviděli auto ;)

Bohuzel s tim se casto setkavam. Nekdo to bere jako veterana a nekdo jako
udicku na holky a v tom je rozdil.
P.K.

(p.s. Jo a na tom zeleným chevroletu je vidět, jak dokáže pár detailů
dojebat celkovej dojem z veteránu - majitel si tam namontoval nějaký
duc-duc repráky, který se k autu vůbec nehoděj. Rádio a navigace
(pokud je to navigace, možbá spíš LCD televizka) už nejsou taková
tragédie. Jo a na některym autě jsem viděl příšerně namontovanou
SPZku, na autě jsou nějaký dva 6ky šrouby, na který se má značka
nasadit a pak tam přijde asi matka s podložkou - ty díry pro šrouby si
majitel do značky udělal sám, vypadalo to jako když je tam vykousal
štípačkama. Asi neměl vrtačku, či co. ;))