Mereni el. energie

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Duben 30 09:07:08 CEST 2008

Dobry den,

myslim, ze pouzit usmernene napätie na meranie vykonu je nevhodne.
1. Trafo: poznate presny prevodovy pomer trafa? Kedze s nim aj chcete
napajat meracie zariadenie, nebude nezatazene.
2. ubytok na diodach.
3. podla coho chcete vediet, ci P=U*I alebo P=-U*I ? Po integracii sa
chyba bude len zväcsovat.

Richard Kaliciak