Zistenie COM portov vo win

Hradlo@atlas.cz Hradlo@atlas.cz
Středa Duben 30 08:33:05 CEST 2008

Tuhle jsem to zrovna zjišťoval. Osobní zkušenost mám s .NET metodou SerialPort.GetPortNames ( http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.io.ports.serialport.getportnames.aspx ), která vrací pole stringů se jménem portu. O Delphi jsem se bavil s kolegou a tam je údajně nejjistější prostě projet všechny porty (Otevřít/Zavřít) a najít tak všechny dostupné porty.

LuKas