Pozadavky na Anteny..

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Duben 29 18:13:02 CEST 2008

Ahoj,

kedze som sa trochu venoval certifikacii zariadeni, tak napr. WiFi ma presne
stanovene limity a metodiku merania, do ktorych sa musi vmestit cele
zariadenie. Takze Tx/Rx + antena. O inych poziadavkach neviem. Ale myslim
si, ze napr. na anteny na strechach budu kladene aj ine poziadavky, napr.
urcite ochrana pred bleskom.

Inak telekomunikacny urad vydava rozne smernice a nariadenia do akych
vykonov sa moze na jednotlivych frekvenciach vysielat. Je to dolezite kvoli
tomu, aby bol v spektre "poriadok". Okrem toho rozne monitorovacie
zariadenia pouzivaju rozne frekvencie. Napr. rozne lekarske pristroje.

A.