OT: Vykani

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Duben 29 16:51:11 CEST 2008

To IMHO neni pratelstejsi atmosferou, ale proste tim, ze clovek nevi kdo je
na druhe strane, a diky tomu jaksi nefunguji zazita pravidla kdo nabizi
tykani (starsi/mladsi, zena/muz), tak se proste tykalo. Krom toho v
zacatcich internetu byla dost velka pravdepodobnost limitne se blizici
jistote ze na druhe strane tady sedi nejake individuum mladsiho veku, s
brejlickami a mastnymy vlasy, sedici u klavesnice 25 hodin denne a zivici se
fotosyntezou :-D

Jinak myslim ze se tema vykani u v konfere probiralo, zpravidla byva v
koneferencich z vyse uvedenych duvodu bezne tykani, HW News jsou takova
vyjimka z tohoto pravidla, IMHO je to dane tim ze da se rict vetsina ruznych
konferenci je proste zvanirna (ne ze by tato casto nebyla taky :-)) nebo
primo zumpa zatimco HW News se snazi byti odbornou konferenci a je tu par
lidi u kterych je videt ze elektronice opravdu rozumi, a tak jim my ostatni
vykame ne z pohledu veku, ale z pohledu jejich autority :-)

Dusan Dolezal