OT: poradi hledani programatoru, bylo: Re: OT: Kniha o Visual Basicku

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Duben 29 13:50:48 CEST 2008

V BA to isto nebudem vediet :-(

Su to starsie knihy, mame (v praci, takze nemozem poskytnut) 1. vydanie CZ prekladu:
1997 az 1999 (3 diely)
UNIS Publishing s.r.o., Smetanova 3, Brno, PSC 602 00

Tak mozno nejake antikvariaty alebo burzy.

miro