OT: poradi hledani programatoru, bylo: Re: OT: Kniha o Visual Basicku

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Duben 29 12:48:28 CEST 2008

Tuna by som nieco doplnil:

> [...]
> ni neco dozvedet (protoze je mylne presvedcen, ze on je PAN
> PROGRAMATOR a nic z provozu ho nezajima, on prece vse vyresi od
> zeleneho stolu).
>
> Tim se nam vytvoril obraz cloveka, ktereho bychom museli vsechno
> naucit, navic proti jeho vuli a presvedceni. To si bohuzel nemuzeme
> dovolit. Kdyz je dotycny se ochoten ucit a zna aspon neco z toho co
> pisu, muzeme mu venovat cas a dat mu prostor se dovzdelat dle nasich
> potreb. Ale nemuze se tomu nekdo venovat par let na ukor realne prace
> (navic s rizikem, ze pak odejde zrovna kdyz uz by z nej mohl byt i

Tak tuna len mozem potvrdit to, co si napisal. Ked som si davnejsie hladal
zamestnanie, tak 5 rokov dozadu, uvazoval som aj o programovani. Rozpraval
som sa o tom s jednym mojim znamym, ktory vyslovil podobny nazor ako Ty.
Vtedy mi povedal asi tolkoto: "To ze vies programovat v C++ neznamena, ze
vies programovat aj pod Win. Nez sa to naucis, trva to minimalne rok... Ten
rok si pre firmu len pritazou." Takze som zostal pri HW, SW C na
mikroprocesoroch a mam dnes plnu hlavu toho, kde si s tymto najdem serioznu
pracu a uplatnenie. To programovanie pod Win totiz treba aj v tomto pripade.
Ak ma clovek nejaku aplikaciu, vacsinou tam je pripojene PC. Tak mam uz v
kalendari rozne skolenia, napr. C++ / MFC. Chcem sa to naucit...

Inak ja osobne, ak by som mal uz robit programovanie, tak by som rad robil
analyzu a navrh algoritmov.

A.