Profi stůl pod počítač

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Duben 29 09:43:25 CEST 2008

http://www.imego.cz/default.asp?key=39_&lng=cz

Tyhle nakupujeme k nam (s kovovou podnozi). Je treba se domluvit na tom
aby stoly mely desky s melaninem. Ty totiz opravdu vydrzi ledacos - mel
jsem ten stul 10 let bez jedineho skrabance.
Ted co jsme se stehovali jsme kejvli na sjednoceni interieru a dostali
stoly podobne, ale s obycejnym laminem (sice povrch opravdu pekny), ale
odolnost nanic.

Radek Vicek