Vyvojova deska pro procesory ADuC845?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Duben 29 09:03:59 CEST 2008

Zdravim,

predostieram, ze nemam s ADuCmi ziadnu osobnu skusenost, takze len zopar poznamok:

>Jako vyvojove prostredi pouzijeme Keil C51,

To nie je prostredie ale prekladac (compiler). Prostredie, obsahujuce okrem ineho aj tento prekladac, sa vola uVision.
Prekladac nie je pre ADuCy nijako specificky (mozno s vynimkou headerov so SFR, ktore si clovek spravi lahko sam; a par nie prilis vyznamnych kniznicnych funkcii typu memcpy(), ktore vyuzivaju dvojity DPTR), takze sa da pouzit akykolvek iny '51 prekladac, vratane IAR, Raisonance, a free SDCC.

>Ze stranek Analogu zmizel jejich Windows serial Downloader

Mno, prave som si ho stiahol: http://www.analog.com/Analog_Root/static/technology/dataConverters/microConverter/microConverterEvalBoardDetails.html#ADuC8xx -> ftp://ftp.analog.com/pub/www/technology/dataConverters/microconverter/wsd_v6_7.exe (je tam este aj ten ADSIM od Craiga Steinera z 8052.com, co sa potom vyvinulo v jeho Pinnacle - je to pouzitelne aj ako simulator "obycajnych" 51 -  a par inych veci).

Na tej istej stranke je aj odkaz na devkit "QuickStart- PLUS  Kits for ADuC800-series (8052-core) Products" od Accutronu (http://www.accutron.com/products/index.php), k stiahnutiu je aj navod, z ktoreho by malo byt zrejme ze co a ako. Zakladnym prvkom by malo byt IDE Aspire, v ktorom sa da robit aj ten on chip debug, ale cital som, ze zabudovany prekladac C je mizerny a doporucuje sa Keil (mozno by isiel pouzit aj SDCC).

Ci ide ten debug aj priamo v Keili to neviem, ale mozete si to so skusobnou doskou vyskusat. Pripadne skuste hodit tuto otazku do fora na 8052.com, je tam prinajmensom jeden clovek ktory sa ADuC8xx zaobera a zvykne k nim radit.

wek