[OT] Redukcni tubus na fotak Canon

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Duben 29 06:55:26 CEST 2008

A650 je asi ještě lepší než A720, pokud vám nevadí větší velikost,
váha a že je na 4 tužkový (místo na 2). Mně by to vadilo (je to pořád
o tom, kolik toho člověk s sebou musí tahat, v případě A650 je to o
100g víc + ty baterky a když nosíte náhradní sadu, je to už o 4
tužkovky, tj. o dost větší pouzdro, hůř se to vejde do kapsy, pokud
vůbec atd.).

Jo, ta A650 má menší displej, zato je výklopnej. Jestli je ale někdo
zvyklej na Canon A80 nebo A95, tak to jistě ocení.

P.K.