OT: Kniha o Visual Basicku

Petr Sremr petr.sremr@hwserver.cz
Pondělí Duben 28 22:13:59 CEST 2008

Zdravim,

ja uz jsem do konference neprispel snad vecnost. Ale na tohle musim
zareagovat, protoze to je tak krasne trefny prispevek, ze s nim snad ani
nejde nesouhlasit.

Existuje spousta programatoru, kteri ve VB napisou tak "krasnou"
aplikaci, o ktere se vetsine z nas muze jen zdat. Me osobne okolnosti
donutili ve VB taky neco napsat, nemam ho rad, mam rad C/C++, ale proc
ji to vymlouvat, trebas bude zrovna dobra v tom VB...

Me taky nikdo nerika: "Pis pro .NET, usetri ti to spoustu prace." A mel
by pravdu...

Petr Sremr

P.S: Omlouvam se, s knihama neporadim, ja jsem si zatim vystacil s Googlem.