OT: Kniha o Visual Basicku

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Duben 28 21:49:42 CEST 2008

Ja uz mam neco za sebou a jsem zvykly na svoje stare programky, ve kterych
si udelam co potrebuji a to pomerne rychle bez padesati kliknutich.
VB je opravdu na par aplikaci, pokud se programovani chces venovat vazneji,
tak radeji rovnou do cecka. Temer kazdy u toho pak konci.
Programovanim se nezivim, jen mi obcas pomuze usetrit cas.
Jindra Polivka

>     Právě jsem získala Visual Basic 2008 Expres Edition. Existuje o něm
> nějaká kniha? Ideálně v češtině, ale není nutnou podmínkou. Nevím o VB
> téměř nic, nebo spíše nevím vůbec nic, a tak bych potřebovala nějakou
> kuchařku "Jak na to". Knih jsem viděla spoustu, ale nevím, která je dobrá.

Express edice netřeba získávat, ty jsou volně ke stažení:
http://www.microsoft.com/express/product/default.aspx

A když už chcete začínat, tak už rovnou C# , VB raději nee.