OT: Kniha o Visual Basicku

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Pondělí Duben 28 21:29:37 CEST 2008

Dobrý den,

To že jej používáte na ČVUT vím, však si na to kamarád nadával a
raději by se učil C++. Ale to je OT.

Sám jsem měl o VB, ovšem ještě verze 6, dvě knihy

http://umarecka.cz/cze/pocitacova/programovani/visual_basic/ucebnice_visual_basicu_6_0

a tuhle

http://umarecka.cz/cze/pocitacova/programovani/visual_basic/microsoft_visual_basic_6_0_professional_krok_za_krokem

Obě dvě nejdou moc do hloubky, ale myslím že první je levnější a o
trochu lepší.... Dnes už se v tom moc neorientuji.

Zdeněk