OT: Kniha o Visual Basicku

Pondělí Duben 28 19:15:23 CEST 2008

Hezký večer,

    předem se moc omlouvám za OT, ale ono to trošku souvisí.

    Právě jsem získala Visual Basic 2008 Expres Edition. Existuje o něm
nějaká kniha? Ideálně v češtině, ale není nutnou podmínkou. Nevím o VB
téměř nic, nebo spíše nevím vůbec nic, a tak bych potřebovala nějakou
kuchařku "Jak na to". Knih jsem viděla spoustu, ale nevím, která je dobrá.

    Ještě jednou se omlouvám, ale věřím, že tu někdo ve VB pracuje.
Odpovědi, prosím, raději mimo konferenci.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186