Re: doporučte prosím citlivý diktafon na přednášky

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Duben 28 15:58:35 CEST 2008

185 bez dopravy pres Amazon. To, ze jsem si pak vybral drazsi dopravu je
moje blbost, ale zas to tu mam uz na stole.
TASCAM bude mit asi i prijemnejsi ovladani, mrknete kdyztak jeste na H4 (
tedy pokud jde o pripojeni ext mikr. )
Mne ta H2 co se kvality tyka staci. Na podcast videa dostacujici a na
diktafon prepych :-)
PS: jeste 741 ceskych za DPH.
Jindra Polivka

Za kolik ta vec byla? Na netu jsem nasel rozmezi zhruba $150 az $300. Ja ted
prave uvazuji o TASCAM DR-1, ktery byva take kolem $300 a zda se mi, ze ma
podobne parametry.

Jakub Serych