Diferencialni par na PCB

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Duben 28 12:46:51 CEST 2008

balu@home wrote:

> mozes toto prosim trochu rozviest? Ale konkretne, nechcem pocut ziadne
> odvolavanie sa na teriu pola alebo knihy o EMC. Chcem pocut PRECO. Aspon
> raz skus povedat nieco konkretne podoprete technickymi argumentami.
> Svoj technicky nazor som uz povedal, takze ak nie je spravny tak budem
> rad ak ho fundovane vyvratis.
> Imho Petrovi zbytocne pleties hlavu blbostami. Pytal sa na nejake veci,
> dostal nejake informacie, zapracoval ich a tliachat tu o teorii pola,
> elektromagnetizmu, zivota, vesmiru a vubec mu s jeho problemom nijak
> [...]

Ja to pochopil tak ze, kdyz uz nemam jistotu ze to neudelam blbe, tak je
lepsi se vyhnout podobnym vlnovym delkam jako lambda/4 apod., protoze
kdyz bude mit spatne udelanou impedanci vedeni, tak mi vznikne stojate
vlneni na vedeni a bude tedy lepe byt mimo minima, aby to alespon nejak
fungovalo. Na vedeni s vhodnou impedanci a vhodnym zakoncenim to jiste
uvazovat neni potreba ...

Tosa