Ultrazvukove cisteni

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Duben 28 10:22:58 CEST 2008

Mimochodem jak resite takove veci jako patice a konektory? Mam problem s
tim, ze kdyz naleju perchlor (je vyrazne levnejsi nez izopropyl a myje
dle meho lepe - jedina nevyhoda je ze smrdi) a umeju v nem prvni desku
tak se znecisti a dalsi deska uz se myje ve spinavem roztoku a vse se
zacina potahovat vrstvickou "kalafuny" - ktera nevadi na soucastkach,
ale v paticich je to problem, stejne tak treba trimry.
Zatim to resim tak, ze proste myju trikrat a nektere veci letuji az
naposled a desku umeju jen lokalne kde je treba.
Spotrebuju cistidla budu resit tak, ze mi kamarad cas od casu perchlor
predestiluje.

Radek Vicek