lasery z GM

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Pondělí Duben 28 10:20:27 CEST 2008

A co takhle zelenej laser.  Je lépe viditelnej, a za 20$ si koupite  10-30mW

A.

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Monday, April 28, 2008 8:32 AM
To: HW-news
Subject: Re: lasery z GM

Když jsem si laserem vyměřoval základy, používal jsem pro pravé úhly hranol 2x45+90 st. a jeho správné nasměrování jsem dělal podle odrazu k laseru. Ten odraz od skla na 10 m byl už dost blbě vidět - nemohl jsem to dělat na sluníčku. Tak mě napadlo že by to chtělo větší výkon (nebo alespoň laser s menší rozbíhavostí), ale tak aby to ještě bylo bezpečné když se do toho člověk podívá. Takže bastlení tedy nepřipadá v úvahu, spokojím se s tím co mám.

Anděl