Ultrazvukove cisteni

Ales Filip nostromo@khnet.info
Pondělí Duben 28 08:26:17 CEST 2008

Já to dělaám tak, že do igeliťáku si naleju to, co potřebuju (vodu, líh,
čistidlo, atd.), do igeliťáku vhodím i čištěný předmět. Igeliťák zavážu
a vhodím do čističky. Potom je mi jedno, čím mají tu čističku (ve
výrobě) naplněnou. Jenom je potřeba dát pozor, aby se o ostré hrany,
případně o nožičky igeliťák neprotrhnul. Pokud je čistička větší, je
možné použít třeba i zavírací misku do mikrovlnky.

--
Aleš Filip