zdvihové ventily

Radim Hořínek cotidotoho@volny.cz
Pondělí Duben 28 06:24:30 CEST 2008

Zdravím konferenci,
řeším problém regulace teploty vody a vybírám vhodné ventily. Volba
kulových ventilů se ukázala jako špatná (nestálost parametrů a velké
várobní toerance by vedly k nutnosti předimenzovat pohon motoru -> větší
hlučnost a velikost pohonu), takže to vypadá na použití ventilů
zdvihových. Nejvíc se mi líbí ventily a pohony od Siemensu, ale snad u
všech pohonů v přijatelné ceně (komplet ventil + pohon do cca 5000.-) je
problém s rychlostí přeběhu - řádově desítky vteřin. Toto je nepřípustné,
já potřebuji přeběh v řádu jednotek vteřin. Takové Siemens také má, ale
cena je jinde (okolo 20 000.- jen pohon). Jedná se o ventily DN15-25.
Řešil tady někdo podobný problém? Můžete, prosím, doporučit nějaké vhodné
řešení?

Předem děkuji
R. Hořínek

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/