hdd & zmagnetovany sroubovak ?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Duben 26 11:44:09 CEST 2008

Ja zase bohuzel bojuji s magnetickym morem.

Postupne se mi vsechny kovove veci v dilne magnetuji. Prinesl jsem si
novou pinzetu a radove do tydne se na ni zacly lepit veskere zelezne
nozicky co jsem ruzne ustipal.

To same vsechno ostatni. Nevim o zadnem magnetu co bych mel nekde v dosahu.

Radek Vicek