zaciatocnicky problem s C na 12F675

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Duben 26 11:25:58 CEST 2008

Naplnte si OPTION registr a bude po problemech. Bit T0CS v OPTION
registru je totiz prepnut po resetu tak, ze GP2, ktery pouzivate jako
vystup, je vstup do citace. Az ho prepnete napriklad:

option_reg=0x88; //nebo jak se ten OPTION_REG v tomhle C jmenuje

zacne se na vystupu GP2 teprve neco dit.

Pred tim Vam to fungovalo, protoze jste mel LED na jinem pinu, ted jste
ji dal na GP2 a uz to nechodi z duvodu, ktery popisuji vyse. Ovsem nebyl
jsem u Vasich experimentu, tak jen odhad a mozna je vsechno uplne jinak ;).

--
Jiri Bezstarosti