Diferencialni par na PCB

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Duben 25 12:13:09 CEST 2008

andrej jancura wrote:

> [...]
> napajacie piny, voci ktorym to musis referencovat. Podla toho by som riesil
> tie odpory. Tuna ide o dvojport, pri ktorom sa tej parazitnej L nevyhnes a
> ide len o to, minimalizovat ju. Takze to skus urobit tak, aby si mal max. 1
> via na vedenie... Tie vie, by som riesil takto, ide o motiv:
> __/ \__ (ak to nevyjde skus si "o" posunut)
>
> Jeden z tych dvojportov bude mat vzdy 2 via. Daju sa pouzit "slepe" via,
> teda s dlzkou len do napajacej vrstvy. Je to len jedna z moznosti. Ale ak
> dlzka vodicov bude dlhsia ako via, zvaz co pouzijes.

Takto to udelat jde, ale otazkou je proc zrovna timhle zpusobem? Slepe
via nebudu pouzivat.

> Teoria vedeni a anten ako som uz pisal.

No tak to uz mi je pak vse jasne. ;-)   Ne vazne, takhle malo do me
stouchnout nestaci. Odboceni by melo byt mozne, ale muselo by se davat
hodne pozor na impedanci v tom miste, aby to neovlivnilo pokracovani
signalu po zbytku vedeni coz si myslim v pripade vstupu do IC moc
dodrzet nemuzu. Ale rikam ze prakticky to neznam, treba to neni tak
kriticke.

Diky za odkaz na Sonnet.

Tosa