HDD v DVD rekordéru

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Duben 24 23:11:54 CEST 2008

Tak tohle u JVC ( to same Sencor )  nejde. Zkousel jsem to a ... nic.
Mam takovej pocit, ze na HDD je i fw recorderu, pte po zapnuti se
roztoci a recorder najede.
Kdyz jsem 80GB nahradil 160 tak nic. Pak jsem zkousel GHOSTem udelat
kopii tohi origos 80GB na new 160GB . Pote to s tim 160GB jelo, ale
recorder ukazoval stale jen 80GB. Kdyz na ten origos disk koukam ve
woknech , jsou tam jen nejake  nesmysly  ve trech souborech. Navic wokna
hlasi 80GB disk a 120 GB vyuzitelne misto.