OT - nakupovani na eBay

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Duben 24 22:35:54 CEST 2008

Ano to byl zaklad, ale prave pred tim rokem a pul chodilo strasne
mnozstvi emailu s designem paypalu ale s odkazem na jinou stranku, kde
se zadaval pin a ac num kreditni karty ;-)
Proto pak zavedli to overeni na OP, nevim jak je mozne, ze nekteri to
maji bez toho, mozna to bude tim , ze nakupuji pres PAYPAL  hodne , tak
asi aby meli jistotu, nebo se jim nezdaly me transakce ;-)

LK