OT: predpatecni -opravy a co dal

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Duben 24 19:00:08 CEST 2008


Puvodni zprava ze dne 24.4.2008 od Tomáš Tomáš:

> V zadnem pripade neni povinnosti kupujiciho dokazovat v cem je
> pricina vady, dokonce po nem ani nelze vyzadovat predvedeni teto
> vady.

To neni jiste povinnosti kupujiciho v pripade, ze to nechce
reklamovat. Kdyz to bude chtit reklamovat, bude muset nejakou zavadu
uvest, protoze jinak neni co reklamovat. Podle obchodniho zakoniku
musi nahlasit vady.

Jestli prijdes s nejakou reklamaci a reknes, ze to nefunguje, tak
prodavajici rekne, ze to funguje. A ted jako co? Myslis, ze uspejes s
nejakymi recmi o tom, ze nelze nic vyzadovat? Budes muset neco
predvest nebo na neco ukazat, nejak to specifikovat. No a nebo najmout
soudniho znalce, aby zavadu urcil, pokud to neni v tvych silach. Jinak
netusim, co jineho bys chtel asi delat.

Koupis si auto, nekde pod palubni deskou bude poskrabany kousek
plastu, ty to zjistis, dovezes auto prodejci a reknes mu, ze s tim
autem neni neco v poradku, ze ho reklamujes, aniz bys urcil zavadu? To
si delas legraci, co?

No a kdybys najal soudniho znalce, aby urcil zavadu na tom plastu, ze
jsi byl liny to nahlasit prodejci, protoze jsi ho chtel nechat
potrapit, tak to taky neprojde a toho soudniho znalce zaplatis sam.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

==========================================================
Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
telefon: 475 501 627, mobil: 602 409 601, fax: 475 511 338
web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert@clexpert.cz
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz
==========================================================
 





Další informace o konferenci Hw-list