Diferencialni par na PCB

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Duben 24 14:17:31 CEST 2008

dejfson wrote:

> Co se tyce pohybu diferencialniho paru po desce, musite zarucit ze
> pocet otocek vlevo = pocet otocek vpravo, pak ma par stejnou delku.
> Tohle se ve vysledku za zajistit s maximalni chybou jedne ctvrtotocky.
> Vzhledem k tomu ze chyba na jednu cvtrtotocku je zanedbatelna tak rekl
> bych ze do cca 10GHz takove veci nemusite moc resit.
Dobre, takze tu kroucenou saskarnu muzu vypustit. ja to bral tak ze vuci
vlnove delce je ten 1mm 1,5° fazove chyby a ze by to uz mohlo mit
neblahy vliv na casovani. Nijak to ale nedokazu kvantifikovat do
nejakeho cisla ktere by mi neco reklo.

> ale mozna je to vsechno blbe. dneska mi jde mozek nejak sejdrem.
> .d
Jestli takhle vypada kdyz jde mozek sejdrem, tak by mi to stacilo
naporad. ;-)
Jinak jsem na vykani jeste moc mladej.

Tosa